|
Ny GPS eller købe en App? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
gensplejs
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Aaaah. Det holdet ikke helt. Det er meget fint at man kan hente kort data på den måde men du kan ikke søge i dem eller lave ruteplanlægning uden at være online. Google maps navigation kan heller ikke om planlægge ruten hvis du kører forkert uden at være online. Som det er lige nu sparer offeline caching noget data men det er ikke voldsomt brugbart hvis man skal ud af landet da man satadig skal ha data forbindelsen tændt. Desuden får du ondt i fingeren hvis du skal hente data til en bil ferie ned gennem europa. Redigeret af gensplejs - 11-Juni-2012 kl. 09:48 |
||
Steen2000
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm det bliver vist bare en i denne prisklasse :-)
|
||
Bamse82
Bruger Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej..
Det lyder også til at IOS6 kommer til at indeholde ny GPS-del. Sprøgsmålet er bare hvad denne så kan.
Se evt.:
/Lasse
|
||
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis jeg kørte lange ture og dagligt havde behov for en gps, så var der ikke noget at rafle om - så havde jeg købt en Tomtom 1005 Europa med Live opdatering.
De siger det er lysår foran TMC - man kan endda se om der er forsinkelser på enkelte små gader i København. Det koster 60$ om året og første år er med. Det virker ved at der sidder et simkort i gps'en og hele tiden opdaterer trafikken og kortet. Se et eksempel her: http://www.tomtom.com/livetraffic/ Jeg har dog valgt en Garmin 3490LMT, hvor det står for Livetime Map + Traffic opdateringer. Den skulle også have noget Live, men det kræver en Android telefon og abonnement (virker ikke via iphone). Jeg har dog ikke set det i funktion. GPSforalle.dk har en masse god information om de fleste gps'er: f.eks: |
||
Steen2000
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det bliver en TomTom 825 Live Europa
|
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |