recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til at sætte viapunkter i Garmin nuvi 660
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til at sætte viapunkter i Garmin nuvi 660

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cpdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til at sætte viapunkter i Garmin nuvi 660
    Sendt: 09-August-2012 kl. 10:20
Hej som overskriften siger mangler jeg hjælp til at sætte viapunkter ind i min gps, jeg mener at have set det i den engang men kan ikke finde det nogen steder mere så hvis der er en der ved det ville jeg gerne have lidt hjælp så jeg er fri for at trykke mig frem til forskellige byer undervejs.

cpdk
cpdk
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 10:34
Jeg har en Garmin Nüvi 3790T og her skal man starte med at indtale/taste adressen på den sidste adresse først, og så derefter indtale/taste adresserne efterfølgende, men som skrevet "baglæns", altså sidste møde først, derefter næstsidste og så fremdeles.
Efter ny adresse spørger den om "start ny rute" eller "føj til aktuel rute" og du skal så vælge den sidste, altså "tilføl aktuel rute".
Håber det er ramme rutine med din Garmin :-)
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
cpdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 10:51
@Skyum det som du skriver har jeg lige afprøvet uden held, min gps spørger ikke efter start ny rute eller føj til aktuel rute så desværre ikke helt ens med din Disapprove ellers tak.
cpdk
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 10:52
Øv. Ærgeligt.    Sorry.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
cpdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 20:23
Er der da slet ingen med erfaring i nuvi 660 ??
cpdk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu