|
Alt i een remote |
Besvar |
Forfatter | |
SimpleUser
Bruger Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
Emne: Alt i een remote Sendt: 01-Marts-2007 kl. 10:22 |
Haves: HP Pavillion laptop med tilhørende remote (Vista Premium) DVB-T usb stick med remote (Pinnacle eller Terratec) Samsung LCD Ønskes: En remote der kan styre alle 3 enheder, inkl. MCE i Vista, eller Pinnacle/Terratecs eget TV software. Hvilken remote skal jeg vælge? Kan den der NiceTec mon bruges. Vil helst ikke bruge mere end højst nødvendigt på det. Dvs jeg går ikke efter at den skal være pæn(cool, men den skal bare virke. |
|
vipmlo
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
Sendt: 01-Marts-2007 kl. 12:18 |
Harmony er vel den der kan det du ønsker. Den billigeste (525) koster 450 kr.
|
|
SimpleUser
Bruger Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
Sendt: 02-Marts-2007 kl. 10:53 |
Kan du bekræfte at den også kan klare Media-delen af Vista? Dvs - den kan styre pc'en?
Om ikke naset så kn jeg vel "lære" den funktionerne? |
|
vipmlo
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
Sendt: 02-Marts-2007 kl. 15:39 |
Hej Jeg har ikke selv prøvet, men ved at andre gør det. Når man sætter Harmonyen op vælger man enheder, og en af dem er MCE. ...og ellers kan man, som du selv skriver, lære den IR-koderne. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |