|
Fuga kontakt til Philips Hue |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
madsklit
Bruger Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var ellers smart nok, vis man ville have lavet sådan en kunne man mon så printe sådan en på en 3D printer efter dine tegninger? Er helt på bar bund i 3D print.
|
||
CableCat
Ny bruger Oprettet: 23-November-2018 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sådan gør du:
Eller så gør du som de fleste: For nogen du kender til at gøre det for dig. Jeg vil ikke anbefale du går i gang med at selv at købe en 3D o.s.v. bare for at printe én ting. |
||
madsklit
Bruger Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for info, har set de har en 3D printer på et bibliotek der hvor jeg bor, man kan komme og prøve så tænker da jeg vil ned og prøve at lege lidt med den 😊 |
||
ole-e
Ny bruger Oprettet: 13-Februar-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Er der noget nyt i denne sag? Jeg har overvejet at få Philips hue. Men hvordan er det egentlig det virker? Hvordan styrer man flere pærer, uafhængigt af hinanden? Og hvad mener i med at hvis man slukker på kontakten, kan mobilen ikke tænde den igen? kan rammen laves? Linket virker ikke mere? |
||
Ehlz
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Alle
Er faldet over dette. En fyr ved navn Per er lykkedes med at lave et IKEA trådfri tryk om så den passer med Fuga. Det er super spændende. |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |