|
Logitec harmony & LK 350 uni |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7091 |
Sendt: 30-December-2010 kl. 15:38 |
I skal bruge B&O opsætningen.
Så virker det. Bruger opskriften her på forum sammen med min one. Hvis man bruger lk 350 opsætningen. Mener jeg man skal bruge tal tasterne men er ikke sikker |
|
Spunk
Super bruger Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Sendt: 21-Februar-2011 kl. 16:13 |
Tak for vejledning Waqas.. Det virker bare.
Syntes dog det er totalt håbløst at logitech laver forskel på tastetryk når man kører i Activity mode eller device mode.. det burde jo være ens.. |
|
Spunk
Super bruger Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Sendt: 21-Februar-2011 kl. 16:35 |
nå, fandt frem til at det kan lade sig gøre at få Lysdæmper til at reagere korrekt uden at gøre brug af knapper i Activity mode. Det virker som at det er selve knapperne der afgør om den sender et enkelt signal eller vedvarende signal, når knappen holdes nede.
Hvis jeg ligger 'Red' knappen i B&O LC1 device på f.eks. 'Afspil' knappen kan jeg både tænde og slukke og holde knappen nede for dæmpning, selvom det er i device mode. Når samme funktion ligger på den Røde knap, virker det ikke, kun til at tænde og slukke med .. Meget mærkeligt.. Men logitech har åbenbart defineret hvilke knapper der kan holdes inde, og hvilke knapper der kun skal sende kortvarige signaler. |
|
jkk1989
Super bruger Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 268 |
Sendt: 21-Februar-2011 kl. 16:53 |
Min 350 virker egentlig fint med min Harmony1000, Mit problem er dog bare IR Styrken? Lysdæmperen reagere faktisk kun hvis jeg står direkte ud for IR øjet på 350eren, med 2meters afstand, fra andre vinkler eller afstande vil den ikke reagere..
Nogen der har et foreslag?? |
|
.FTH'
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Sendt: 22-Februar-2011 kl. 01:36 |
Jeg oplever også at min harmony one er utrolig følsom. Men skal pege meget præcist før at den reagere
Men ellers så er jeg rigtig godt tilfreds med den, specielt nu hvor jeg kan kontrollere min LK ir350 Thumbs up Logitech |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7091 |
Sendt: 22-Februar-2011 kl. 07:33 |
Ja jeg skal desvære også pege direkte med min one. men rækker da fint 4-5 meter
|
|
gusse
Ny bruger Oprettet: 02-April-2009 Status: Offline Point: 7 |
Sendt: 23-Maj-2011 kl. 23:10 |
Hej Jeg vil høre om hvis man nu købte http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9499&n=30100. Vil det forbedre afstanden? For jeg skal næsten stå foran stikkontakten med min hamony 1100 før jeg kan tænde og slukke lyset.
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |