|
NAD DV1 Fjernbetjening |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
groenbech
Junior bruger Oprettet: 31-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 10:53 |
Jeg har netop modtaget min NAD DV1 med posten, men den medfølgende CD virker ikke Er der en, der har mulighed for sende den som iso eller lignende til michael@g-web.dk? På forhånd tak! |
|
groenbech
Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 21:10 |
Har nu fået fat i software til enheden og er gået igang med at 'kode' den. Det spiller langt henad vejen rigtig godt, men jeg kan ikke få den til at forstå hvad det betyder, hvis jeg trykker 'input' -> 2 som jeg skal på mit TV for at skifte til SCART1. Nogen, der har et trick? |
|
sonoch
Ny bruger Oprettet: 17-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Sendt: 22-Oktober-2006 kl. 23:27 |
Hej Alle!
Er der nogen der har erfaring med at bruge DV1 istedet for en Microsoft Media Center remote? Jeg har lidt problemer med at få min Media Center box til at modtage signalerne fra DV1. Søren |
|
groenbech
Sendt: 31-Oktober-2006 kl. 13:42 |
har leveret min NAD tilbage - jeg synes ganske enkelt ikke den reagerede godt nok. Især min digital tuner skulle jeg pege meget præcist på og holde knapperne nede i flere sekunder før den reagerede.
Jeg har i stedet købt en Logitech Harmony 785 - ikke nær så lækker i design, men til gengæld spiller den 100% og enhederne reagerer faktisk bedre end med flere af de originale fjernbetjeninger. |
|
-sg-
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
Sendt: 06-Marts-2007 kl. 13:21 |
Hej alle Jeg ved godt det er en gammel tråd, men det var den, der fik mig til at købe denne lækre universalfjernbetjening. Jeg har dog lidt problemer, som jeg kan se, at I har fået løst. Jeg synes ikke at jeg rigtigt kan ændre ved nogle af indstillingerne i computerprogrammet. Hvordan laves eksempelvis makroer, så der kan hæftes mere end 1 funktion til en knap? Og hvordan tilføjer man en funktion til 'over'knapperne som jeg kan se på skemaet længere oppe på siden. På den medfølgende cd-rom var der ikke en dansk manual i pdf, men kun 2 korte engelske word filer, der er MEGET dårligt formuleret og ikke forklarer andet end basale funktioner. Jeg har prøvet at google mig frem, men uden det store held. (Den hedder ikke NAD DV1 mere, men Systemline ARC-7). Hvis nogle af jer ligger inde med den danske manual, så har recordere.dk fået en afdeling med manualer, til download. Måske ville det være smart. Med venlig hilsen Søren |
|
simonclemen
Ny bruger Oprettet: 26-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 26-April-2008 kl. 22:54 |
Hej, Jeg har lige været min cd igennem, og både driver og program mangler. Har du mulighed for at sende mig iso filen? - simon@clemen.dk mvh Simon
|
|
JFalkenberg
Super bruger Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 13:01 |
Ved godt det er en meget gammel tråd, men håber at kunne vække den lidt til live igen Har nu fået købt denne fede remote, og den er jo supernem at sætte op. Fandt den danske manual i pdf på nettet så det kører jo bare. Men mangler dog lidt hjælp. På min remote til forstærkeren kan man holde den nede når man skruer samt bare trykke en gang. så går den kun et tak op eller ned. Er det muligt at lave så man kan holde volume knappen nede så den bliver ved med at skrue op? |
|
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |