|
Opsætning af printer |
Besvar |
Forfatter | |
TrineE
Ny bruger Oprettet: 09-Juli-2021 Sted: Løgstør Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Juli-2021 kl. 17:00 |
Håber nogen herinde kan redde min dag
Jeg er den semi-glade ejer af en Motorola E5 samt en DeskJet 2710 fra hp. Disse 2 nægter dog kategorisk at blive enige om at printe Jeg har ingen WiFi, men printeren BURDE kunne printe via WiFi-direct. Nogen der kan skære ud i pap for mig hvordan jeg får skidtet til at samarbejde? Er normalt rimelig teknisk, men her kommer jeg til kort
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg ved ikke hvor du hat læst at HP Printeren BURDE kunne printe via WiFi-direct. Du har vel ikke et link? Jeg går ud fra at du bruger 'HP Smart' App? Når jeg checker HP DeskJet 2710 All-in-One-printer Læser jeg: 'HP Smart-appen' '1 Til understøttede printere skal du bruge HP Smart-appen til at oprette forbindelse mellem printere og dit trådløse netværk.' 'Print Anywhere' 'Print Anywhere giver dig mulighed at se printerstatus og sende udskriftsjob fra HP Smart-appen, når du er væk fra din printer, ved hjælp af mobildata eller et andet trådløst netværk.' Så jeg ved ikke om du på en eller anden måde kan få adgang til et trådløse netværk, måske ved hjælp af mobildata? Hilsen Carsten. |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Print via bluetooth er en mulighed
|
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kan holde ud at høre på indisk-engelsk, så er her en rigtig god instruktion til brug af WIFI-Direct med din printer:
Redigeret af Erik K - 09-Juli-2021 kl. 21:40 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |