|
Roterbar vesa 100x100 ophæng |
Besvar |
Forfatter | |
Klaus.S
Bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 245 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Marts-2021 kl. 20:54 |
Har brug for lidt hjælp.
Søger et vesa 100x100 vægophæng der kan rotere så tv/monitor både kan stå normalt og drejes op på højkant. Synes ikke helt jeg kan finde et, så håber en af jer kan guide mig i den rigtige retning. |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
der er da en mia mio muligheder. Disse er toppen af poppen på markedet https://www.ergotron.com/en-us/products/mounts/wall-mounts
(i hvert fald i pris, men har både en dobbelt skærm arm til skrivebordet og så har jeg haft deres notebook stander i 14 år, kvaliteten ER også derefter) Men der findes tonsvis af løsninger både hos Amazon, dustin, proshop, av-firmaer og hvor man nu ellers handler sit udstyr. Men 100x100 lyder ikke som et TV (med mindre det er MEGET lille) (dustinhome har vist deres egen produktlinje, men ellers tjek også SMS brackets, Chief og der er et hav af producenter)
Redigeret af claus_jac - 19-Marts-2021 kl. 16:53 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |