|
Hvilket beslag? |
Besvar |
Forfatter | |
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Marts-2021 kl. 16:04 |
Hej.
Jeg kunne godt tænke mig at hænge mit TV op på væggen. Min udfordring er at Jeg har et glasparti i midten af væggen hvor mit LG OLED CX 48” skal være. Som I kan se på billedet er der med cirka 1 meters mellem en ramme af træ, hvor beslaget kan hænges fast på. Selve tv’et huller er i midten af tv’et. Jeg tænkte på et helt almindeligt beslag som denne ville kunne klare jobbet: https://www.avxperten.dk/tv-ophaeng/tv-vaegbeslag-32-55tm-40kg-slim-deltaco.asp?gclid=EAIaIQobChMI8tS5-I3T7wIVjtV3Ch1ZGQz4EAQYBCABEgKEdvD_BwE - Ser ud til man har selve beslaget som man bare kan montere på væggen og så med det beslagsskinne som man selv kan styre
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du får kun fat i én træstolpe med det beslag. Så er det bedre at vælge et beslag der er designet til at fæstnes på mindre flade og er derfor kraftigere. Bonus er at du så kan vinkle TV eller trække det ud.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19480 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville ikke bore huller i mine vinduesrammer for at hænge et tv op!
Klaus
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4908 |
Funktioner
Tak(0)
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1224 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alternativt (og måske lidt lettere i udseende end en gulv-fod:
Kan man ikke få wireophæng til montering i loft?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |