|
Samsung fjernbetjening... |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10436 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har sendt dig en pm med en billig og 100% løsning. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så skal JBNJ til at skrive nogle flere indlæg, fordi der er ikke adgang til PB for nye brugere. Husker ikke lige, hvornår der bliver det? Er det først som Juniorbruger?
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10436 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har sendt dig en pm med en billig og 100% løsning. Flemming [/QUOTE]
Så skal JBNJ til at skrive nogle flere indlæg, fordi der er ikke adgang til PB for nye brugere. Husker ikke lige, hvornår der bliver det? Er det først som Juniorbruger? [/QUOTE] Jeg mener at han godt kan læse pm's, men ikke selv sende nogen. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så skal JBNJ til at skrive nogle flere indlæg, fordi der er ikke adgang til PB for nye brugere. Husker ikke lige, hvornår der bliver det? Er det først som Juniorbruger? [/QUOTE] Jeg mener at han godt kan læse pm's, men ikke selv sende nogen. Flemming [/QUOTE]
NÅÅÅH! Okay...
Redigeret af mnielsen - 01-August-2021 kl. 11:48 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
JBNJ
Ny bruger Oprettet: 11-November-2019 Sted: Herning Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker for alle input...
Go' dag til jer alle...
|
||
Mvh.
Jens |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og....... Hvad blev løsningen så på problemet? |
||
||
JBNJ
Ny bruger Oprettet: 11-November-2019 Sted: Herning Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg lavede en delvis afdækning af IR modtageren...
|
||
Mvh.
Jens |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dvs. kun den ene halvdel af IR-modtageren fik tape? Så du ikke behøver at skulle gå HELT tæt på, når du skal bruge TV'et i køkkenet? Har set, at man i en TV-forretning havde sat tape på hele IR-modtageren, så man skulle holde betjeningen helt tæt på. Dette havde de gjort, fordi ellers ville alt i butikken tænde!
|
||
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |