|
Optoma UHD60 - Bestod 10m kabeltest, men... |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan oplever du sort niveau på den Optoma, f.eks. i Game of thrones som har mange mørke scener?
|
|
ms.nielsen
Bruger Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak - det tænker jeg jeg vil ofre, men vi skal vist lige igennem coronaen, før man skal lukke ham ind.
Redigeret af ms.nielsen - 19-Marts-2020 kl. 11:59 |
|
Stue: Front: 2XB&W CM7, center: B&W CMC, sub: B&W ASW10CM, surround back: 2X Dali Lektor1. Receiver: Sony STR-DN1080, Projektor: Optoma UHD60, TV: LG oled 55" C9. Køkken: 2X Dali lektor1
|
|
ms.nielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Den dynamiske kontrast, bliver man hurtig fan af. Jeg har set Starwars - The last Jedi, som "bare" er HD, men trods det står den knivskart og nuancerne i de mørke scener er i top. Er meget spændt på hvad en prof. kalibrering kan gøre bedre, udover det jeg har beskrevet som mit issue. Der er også lillebroderen til UHD60, nemlig UHD40, som du kan læse et par anmeldelser af her og en sammenligning mellem UHD40 og UHD60. Redigeret af ms.nielsen - 19-Marts-2020 kl. 11:58 |
|
Stue: Front: 2XB&W CM7, center: B&W CMC, sub: B&W ASW10CM, surround back: 2X Dali Lektor1. Receiver: Sony STR-DN1080, Projektor: Optoma UHD60, TV: LG oled 55" C9. Køkken: 2X Dali lektor1
|
|
Snippermanden
Bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 201 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at reducere Brilliant color? F.eks. helt ned til 2? har set flere tråde om en lignende effekt hvor folk fik gode resultater ved at reducere brilliant color.
|
|
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround Monitor Audio FB212 BenQ W10000 Sony PS3 |
|
ms.nielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det har jeg ikke, men det vil jeg helt sikker prøve i aften. Er du venlig og smide et par links til de tråde hvor du har læst om det?
|
|
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |