recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Break in på ny pana P65VT60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Break in på ny pana P65VT60

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pepchart Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-December-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pepchart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Break in på ny pana P65VT60
    Sendt: 06-December-2013 kl. 10:40
Hej.
Har nettop modtaget min nye Pana P65VT60. Fed skærm Big smile. Til BD afspiller bruger jeg min gamle PS3. Har bare det problem, at når den loop-er cd'en under afspilning, så fremkommer der et play ikon og et repetere ikon nede i venstre hjørne, når den starter forfra. De vises i ca. 5 sek. Forslag til løsning af dette problem søges.
Syntes egentlig også at det går hurtig med at afspille den. Ca 30 sek. , så starter den forfra. Mener at jeg har set et eller andet sted, at den varer omkring 4.43 min.. Hvis jeg bremser den i afspilningshastigheden, så fremkommer der yderligere et afspil langsom ikon. Og det er jo ikke hensigtsmæssig. Hjælp og gode råd søges. Break in er fra  download på Recorder. Er egentlig også nysgerrig efter at høre om, hvilke billed profiler andre gør dette i. Og endelig, er det ikke muligt at afvikle dette program fra en usb stik?
Til top
Sangill Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sangill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 11:38
Har selv lige fået min vt60'er.

Ved faktisk ikke hvor relevant det er i dag at køre fjernsynet til med slides. Det er vidst lidt blandet hvad folk mener. Nogen siger du bare skal bruge fjernsynet med nedsat contrast, og andre sværger til slides i de første 100-300 timer.

Jeg har gjort lidt af hvert, men tror ikke mit TV har været i gang mere end 10 timer sammenlagt.

Men af hensyn til pixelfejl og døde pixels mv. er det en god ide at køre lidt slides. Jeg hentede disse:

http://www.controlcal.com/forum/showthread.php?t=939

Fandt også instant en død pixel, så jeg venter pt på reparation... eller ombytning (forhåbentligt).

Men de slides smed jeg på en USB og kørte dem fra media playeren under apps på fjernsynet. Easy

Redigeret af Sangill - 06-December-2013 kl. 13:01
Til top
pepchart Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-December-2006
Sted: Østjylland
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pepchart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 12:01
Okay, og tillykke med erhvervelsen. Det er det bedste tv jeg har set igang ever. Er nok lige overbeskyttende nok her i starten, men hellere det end at skulle ærgre sig over evt. utilsigtet skygger på skærmen. Vil da også prøve om jeg kan få mit til at virke på usb'en med dit link.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu