|
Break in på ny pana P65VT60 |
Besvar |
Forfatter | |
pepchart
Ny bruger Oprettet: 31-December-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-December-2013 kl. 10:40 |
Hej.
Har nettop modtaget min nye Pana P65VT60. Fed skærm . Til BD afspiller bruger jeg min gamle PS3. Har bare det problem, at når den loop-er cd'en under afspilning, så fremkommer der et play ikon og et repetere ikon nede i venstre hjørne, når den starter forfra. De vises i ca. 5 sek. Forslag til løsning af dette problem søges. Syntes egentlig også at det går hurtig med at afspille den. Ca 30 sek. , så starter den forfra. Mener at jeg har set et eller andet sted, at den varer omkring 4.43 min.. Hvis jeg bremser den i afspilningshastigheden, så fremkommer der yderligere et afspil langsom ikon. Og det er jo ikke hensigtsmæssig. Hjælp og gode råd søges. Break in er fra download på Recorder. Er egentlig også nysgerrig efter at høre om, hvilke billed profiler andre gør dette i. Og endelig, er det ikke muligt at afvikle dette program fra en usb stik?
|
|
Sangill
Junior bruger Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv lige fået min vt60'er.
Ved faktisk ikke hvor relevant det er i dag at køre fjernsynet til med slides. Det er vidst lidt blandet hvad folk mener. Nogen siger du bare skal bruge fjernsynet med nedsat contrast, og andre sværger til slides i de første 100-300 timer. Jeg har gjort lidt af hvert, men tror ikke mit TV har været i gang mere end 10 timer sammenlagt. Men af hensyn til pixelfejl og døde pixels mv. er det en god ide at køre lidt slides. Jeg hentede disse: http://www.controlcal.com/forum/showthread.php?t=939 Fandt også instant en død pixel, så jeg venter pt på reparation... eller ombytning (forhåbentligt). Men de slides smed jeg på en USB og kørte dem fra media playeren under apps på fjernsynet. Easy Redigeret af Sangill - 06-December-2013 kl. 13:01 |
|
pepchart
Ny bruger Oprettet: 31-December-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, og tillykke med erhvervelsen. Det er det bedste tv jeg har set igang ever. Er nok lige overbeskyttende nok her i starten, men hellere det end at skulle ærgre sig over evt. utilsigtet skygger på skærmen. Vil da også prøve om jeg kan få mit til at virke på usb'en med dit link.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |