|
Spotify lydindstilling |
Besvar |
Forfatter | |
DennisVN
Ny bruger Oprettet: 01-September-2016 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Juni-2017 kl. 17:55 |
Hej.
Jeg er kommet i frygtelig problemer Jeg har sammen med en kollega fået rodet ved min spotify konto hvilket i dag betyder at min lyd er skrækkelig dårlig. Den er i og for sig fin på min telefon og min pc, men det er elendig når jeg skal bruge min høretelefoner eller kobler min telefon til Chromecast eller på min kærestes højtaler. Så er lyden så elendig at jeg ikke magter det mere end to min. MAX! Det er ikke lyd som på telefonen. Derfor er der nogen der ved om hvor og hvordan man kan "klikke" tilbage til det den var. Jeg har en Samsung s6 edge, android, hvis det har betydning? Skriv gerne for flere informationer hvis det er nødvendigt. Må meget gerne ringe hvis det er nemmere. Hilsen Dennis tlf: 26740434 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |