|
DVB-C boks, hvad anbefaler i? |
Besvar |
Forfatter | |
zeroXTC
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Emne: DVB-C boks, hvad anbefaler i? Sendt: 12-April-2010 kl. 16:31 |
Hej!
Jeg skal til at have Yousee, og ville gerne vide hvad der var af alternativer til boksen fra dem selv. Jeg har søgt lidt herinde og fundet en del, men synes det er lidt svært. For mig er det vigtigste god billedkvalitet samt at den ikke er for langsom. Hvad kræver det af en boks udover at den har DVB-C og Mpeg4 for at bruge den samme med Yousee? Vil i anbefale nogen? På forhånd tak
|
|
Pioneer KRP-500A
Pioneer BDP-320 |
|
dkwolf
Super bruger Oprettet: 08-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
Sendt: 12-April-2010 kl. 17:08 |
køb/lej den YouSee har. Ingen grund til at bruge tid på at finde noget andet. Det er min mening.
Den Samsung boks de har nu er ganske lækker. StartForFra og TV Arkivet er kanon lækkert at have. Der er ikke de store krav til hvad boksen skal indeholde, blot være en DVB-C tuner med MPEG4 decoder i så virker den. Dog skal man også have CI slot hvis man vil bruge købte kanaler. Der er vist en enkelt Dreambox som virker med YouSee, men såvidt jeg husker er den ret dyr i forhold til YouSee's samsung boks. |
|
Thomas
Samsumg LE-40R87 40" Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod) Sony BDP-S550 Blu-Ray Sony DG820 receiver 5.1 Gale Junior højtaler system |
|
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Sendt: 12-April-2010 kl. 17:29 |
Der er i forummet denne samtidige tråd med samme emne
Bemærk, at kun YouSee's HD-bokse kan bruges til on demand-tjenesterne TV Arkiv, Cinema og StartForfra. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |