|
TV på ferien 2018 ? |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne jo håbe en dag at vinde i lotto. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
bare husk på at det endnu ikke er ALT indhold der kan downloades fra netflix. Det glemmer folk desværre ret ofte.
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
claus_jac Kender du til, hvad for kriterie Netflix bruger for de film man ikke kan downloade. ? |
|
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. De dns servises jeg læser om er, når Danskere ønsker at streame fra udlandet mens de sidder i Danmark. Jeg ved ikke om der findes nogle den anden vej, så at man kan se Danske streaming tjenester mens man befinder sig i udlandet. Men hvis det var mig ville jeg nok bare installere en VPN service i min ASUS Router. Men med de forslag jeg hidtil er kommet med, bliver det nok svært at klare det over et mobilt bredbånd. Det er nok noget der vil trække mange GigaBytes Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 12-Marts-2018 kl. 18:21 |
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Dette ændre vist ikke på det vi allerede har drøftet. https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1522739660
|
|
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Peter - nej det ændrer reelt ikke på noget når vi stadig har begrænset forbrug i udlandet. (med mindre du kan finde noget holdbart wifi)
Beklager jeg ikke svarede på dit sidste spm. Nej jeg har ingen anelse om hvilke kriterier Netflix anvender, men jeg kunne måske forestille mig at de ting der bliver tilgængelig først vil være nyt materiale. Normalt vil netflix streaming komme som en transportstrøm, mens til en download vil du have brug for noget andet end transportstrøm, så jeg kunne forestille mig at det er et andet setup internt, der skal bruges for at levere download delen, og at de så bare tager det nyeste først.
|
|
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |