|
Samsung 60PSE6500 indstillinger |
Besvar |
Forfatter | |
s0ad
Super bruger Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Juni-2013 kl. 18:06 |
Nogle der gider dele deres indstillinger til dette lækre tv? Jeg kører i film mode for tiden og er faktisk pænt tilfreds, men jeg kunne godt tænke mig at prøve andres indstillinger for kedsomhedens skyld ;)
|
|
kronholm
Bruger Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
Funktioner
Tak(0)
|
kører også bare på film-mode. :)
Har du opdateret til nyeste firm-ware? Den hedder 001034. Hvordan er dit tv mht buzz?
|
|
s0ad
Funktioner
Tak(0)
|
Det buzzer lidt når man sidder direkte foran det, men synes ikke det er så slemt som folk gør det til. Jeg sidder heldigvis lidt fra siden, så jeg hører det ikke :) Udover det, så er billedet fantastisk og sort niveauet er ren orgasme :)
Kører med nyeste firmware. Er virkelig imponeret over film-mode. Redigeret af s0ad - 14-Juni-2013 kl. 23:12 |
|
s0ad
Funktioner
Tak(0)
|
aktuelle version er 001033 hos mig :/ Kan jeg hente den nyeste på samsungs hjemmeside?
EDIT: Så fik jeg den opdateret til 001034. Hvilke forbedringer skulle den bringe? Redigeret af s0ad - 15-Juni-2013 kl. 00:18 |
|
kronholm
Bruger Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pas. Den har garanteret bare opdateret noget inde i smart tv.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |