recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring søges: ST60 input lag (evt. alternativ?)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring søges: ST60 input lag (evt. alternativ?)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OrdR Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OrdR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring søges: ST60 input lag (evt. alternativ?)
    Sendt: 22-Juli-2013 kl. 15:06
Har fulgt lidt med i debatten om ST60, som i store træk ser ud til at være en virkelig fed skærm. Skal bruge en 50"+ størrelse til en man cave i kælderen (ikke PJ lige nu), og har den i tankerne som erstatning for ældre 42" PX80.

Den skal bruges til 50 / 50 BluRay og spil (Xbox + PC). Jeg er ikke bange for retention / burn in, men flere steder begynder der at være stor debat om input lag på over 70ms.

Er der nogen herinde, som har real-world erfaring? Er det et problem til spil? Er ikke super hardcore gamer, men har været det - så er bange for, at jeg vil lægge mærke til det.

Er klart til plasma - men kan LED snart følge med? Hvad er alternativet til ST60 lige nu?

ITV 20" CRT | Alba Ghettoblaster (m. kassette) | Fischer VHS (composite)|
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 15:11

Havde et PX80, nu et Samsung 7005, der er intet at udsætte på det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu