recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flytte undertekster på Panasonic Plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flytte undertekster på Panasonic Plasma

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Et Pana fejler intet på billedet, og nej man skal ikke Zoome for at undgå skade på Panelet.

Trådstarter kan åbenbart ikke tåle at se Kanallogoer, og vil Zoome på billedet for at undgå dem, og samtidig stadig have undertekster, og den funktion mener jeg ikke at have hørt om på Panasonic. En sådan funktion er der f.eks på Samsung, det bruger jeg ind imellem til at korrigere på nogle af de tåbelige billedformater som nogle udbydere kan finde på at klaske i hovedet på seerene

Jo det er desværre nødvendigt at zoome på f.eks. deres 2012 plasma paneler, hvis man vil være sikker på at undgå skade på panelet - ISÆR i forhold til visse logoer!!.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4908
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Et Pana fejler intet på billedet, og nej man skal ikke Zoome for at undgå skade på Panelet.

Trådstarter kan åbenbart ikke tåle at se Kanallogoer, og vil Zoome på billedet for at undgå dem, og samtidig stadig have undertekster, og den funktion mener jeg ikke at have hørt om på Panasonic. En sådan funktion er der f.eks på Samsung, det bruger jeg ind imellem til at korrigere på nogle af de tåbelige billedformater som nogle udbydere kan finde på at klaske i hovedet på seerene

Jo det er desværre nødvendigt at zoome på f.eks. deres 2012 plasma paneler, hvis man vil være sikker på at undgå skade på panelet - ISÆR i forhold til visse logoer!!.

Man kan undre sig over hvorfor så mange her på siden anbefaler Panasonic TV.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Fordi Panasonic stadig laver de mindst ringe TV. Pioneer we miss you ;-)
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Billedmæssigt er det jo i top så af den grund er det jo indlysende. Hvis blot panelet ikke var så sart
Til top
dr.ralph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2006
Sted: Kbh Ø
Point: 243
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr.ralph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 13:48
Jeg valgte af retentions og burn-in grunde at købe det næst bedste alternativ på markedet indenfor Plasma TV lige nu, et Samsung PS51F8505 som jeg er meget tilfreds med indtil videre Clap 

Je Har ikke indtil nu oplevet nogle problemer med dette TV, men kører af retentions angst grunde stadig med TV'et sat til 50% på alt, ligesom jeg ville have gjort med et Pana Plasma - men det er fordi jeg er over forsigtig. Tror sagtens man kan bruge Samsung TV lige fra start af med alt sat til normalt.
Min buddy har rihvertfald på min anbefaling købt samme Samsung Plasma, og han kører med alt sat til normal - og har spillet playstation på det i flere timer uden problemer.
Desværre fik jeg problmer med VT50 Pana plasma sidste år og levrede det retur og beholdt mit 2008 Pana PX80 i arrigskab over de nye Vt50 paneler gave retention og Burn in i løbet af 3-4 timer med Playstation og Modern Warfare og også hvis jeg så fodbold i 4-5 timer på samme kanal (2 kampe)

Håber VT60 kører bedre, for så køber jeg måske Pana igen om 2-3 år, hvpr de nok har udviklet endeligt færdigt på Plasma i overgangen til OLED, som jeg regner med bliver til at betale i 50"-60" om 5-6 år fra nu af (dvs. pris under 30K for et panel)

Kan ikke helt forstår de mærkelige hentydninger ang. Samsung Plasma Dead når det nye Samsung Plasma er i ret så suveræn billedkvalitet efter min ringe mening.
Pana er nok lige 1-2% bedre - men efter min mening får jeg med det nye Samsung Plasma panel noget, der ligner en blanding af et LCD og et Plasma panel - med fordelene fra hvert, ikke ulemperne - hvilket er ret så bemærkelsesværdigt.

Jeg rynkede også på næsen af Samsung, inden jeg købte dette plasma panel fra dem - var helt klart Pana plasma fan - men VT50 problemerne satte sine spor på mit forhold til Panasonic Plasma Ouch
Mvh
Dr.Ralph
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu