|
Blu ray flimmer på KURO TV? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
FNørd
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har sat min BD på pure-direct.
Så smider den 1080i30 ud fra den BD. Det er set fra afspillerens side logisk at doble den til noget med 60; men som Kampus nævner, så har de valgt at lave det om til 1080p50, altså er der en konvertering i den bd-afspiller. |
|
8sen
Bruger Oprettet: 11-December-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min BD smider (som tidligere nævn) signalet ud i 60Hz. Jeg har desuden prøvet at sætte mit Apple TV til 720/60 og det resulterede i samme problem. Akurat ligesom når jeg føder skærmen med et 60Hz PC signal.
60Hz giver altså problemer uanset om de kommer fra PC, Apple TV eller BD. Derfor må konklusionen vel være, at mit Pioneer TV ikke er egnet til 60Hz?
|
|
FNørd
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det ser desværre sådan ud :(
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |