recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic PX80 Viera Link
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic PX80 Viera Link

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kralle7800 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2011
Sted: Højslev, Danmar
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle7800 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 21:18
Okay. :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19480
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af Kralle7800 Kralle7800 skrev:

Skal det så være noget bestemt mærke eller?

Læste du linket jeg gav dig?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2013 kl. 05:46

Kralle, gør dig nu selv den tjeneste og læs, hvad folk smider til dig af links og andet brugbar info. Du er selv nødt til at gøre en indsats - bare lidt. Alt andet fremkommer som ren dovenskab, og dem gider folk, sjovt nok, ikke altid at hjælpe.

Jeg har selv ejet en PX80, og har nu en G20. Jeg kan ikke huske, om PX80 er udstyret med cec, men jeg har ingen problemer med at styre min PS3 via Viera Link på min G20.

Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2013 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af Kralle7800 Kralle7800 skrev:

Hey.

Jeg ville lige høre om nogle herinde ved hvad det er og hvordan det fungere?
Er det noget smart tv eller noget?

Hej Kralle

Viera Link er et system udviklet af panasonic, der muliggøre at du eksempelvis kan styre din panasonic hjemmebiograf, dvd/bluray afspiller eller harddisk optager med fjernsynets fjernbetjening.

1. Eksempelvis kan du starte og stoppe en film med de knapper der forefindes nederst på fjernbetjeningen.

2. Du kan vælge at lyden skal sendes via din hjemmebiograf i stedet for fjernsynet, hvorved du kan styre lyden via fjernsynets fjernbetjening

Der er naturligvis følgende krav.
- Udstyret skal være af mærket panasonic
- Udstyret skal tilsluttes fjernsynet via hdmi, da signalerne kun kan sendes derigennem.

Samtidig betyder dette også at du i princippet kan gemme enhederne væk i et skab, da den primære kommunikation sker igennem fjernsynet.

Jeg vil anbefale dig at du henter manualen til dit fjernsyn og slår op under Viera Link, her vil det fremgår hvilke muligheder du har med dit fjernsyn.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2013 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Kralle, gør dig nu selv den tjeneste og læs, hvad folk smider til dig af links og andet brugbar info. Du er selv nødt til at gøre en indsats - bare lidt. Alt andet fremkommer som ren dovenskab, og dem gider folk, sjovt nok, ikke altid at hjælpe.

Jeg har selv ejet en PX80, og har nu en G20. Jeg kan ikke huske, om PX80 er udstyret med cec, men jeg har ingen problemer med at styre min PS3 via Viera Link på min G20.

Håber ikke for dig at du har smidt dit PX80 ud, det er fortsat et fremragende tv, mit står stadig i vores ekstra stue og bruges flittigt af børnene, nu da vi har købt et VT50 til den primære stue :)

Redigeret af Gooferen - 29-Oktober-2013 kl. 09:49
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19480
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2013 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af Gooferen Gooferen skrev:

Hmmmmm - sikker?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2013 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Gooferen Gooferen skrev:

Hmmmmm - sikker?

Klaus

Vil ikke afvise at andet udstyr også kan anvendes, men for være fuldt ud kombatibelt vil jeg anbefale at tage udgangspunkt i panasonic produkter.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2013 kl. 17:37
Veiralink virker fint med de Sony produkter jeg har. Så prøv dig frem. Det er bare HDMI-CEC med et fint navn....
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu