|
Panasonic PX80 Viera Link |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Kralle7800
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay. :)
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19480 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Læste du linket jeg gav dig? Klaus |
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kralle, gør dig nu selv den tjeneste og læs, hvad folk smider til dig af links og andet brugbar info. Du er selv nødt til at gøre en indsats - bare lidt. Alt andet fremkommer som ren dovenskab, og dem gider folk, sjovt nok, ikke altid at hjælpe. Jeg har selv ejet en PX80, og har nu en G20. Jeg kan ikke huske, om PX80 er udstyret med cec, men jeg har ingen problemer med at styre min PS3 via Viera Link på min G20. |
||
Gooferen
Guld medlem Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Kralle Viera Link er et system udviklet af panasonic, der muliggøre at du eksempelvis kan styre din panasonic hjemmebiograf, dvd/bluray afspiller eller harddisk optager med fjernsynets fjernbetjening. 1. Eksempelvis kan du starte og stoppe en film med de knapper der forefindes nederst på fjernbetjeningen. 2. Du kan vælge at lyden skal sendes via din hjemmebiograf i stedet for fjernsynet, hvorved du kan styre lyden via fjernsynets fjernbetjening Der er naturligvis følgende krav. - Udstyret skal være af mærket panasonic - Udstyret skal tilsluttes fjernsynet via hdmi, da signalerne kun kan sendes derigennem. Samtidig betyder dette også at du i princippet kan gemme enhederne væk i et skab, da den primære kommunikation sker igennem fjernsynet. Jeg vil anbefale dig at du henter manualen til dit fjernsyn og slår op under Viera Link, her vil det fremgår hvilke muligheder du har med dit fjernsyn.
|
||
Gooferen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Håber ikke for dig at du har smidt dit PX80 ud, det er fortsat et fremragende tv, mit står stadig i vores ekstra stue og bruges flittigt af børnene, nu da vi har købt et VT50 til den primære stue :)
Redigeret af Gooferen - 29-Oktober-2013 kl. 09:49 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19480 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmmmmm - sikker? Klaus |
||
Gooferen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vil ikke afvise at andet udstyr også kan anvendes, men for være fuldt ud kombatibelt vil jeg anbefale at tage udgangspunkt i panasonic produkter.
|
||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Veiralink virker fint med de Sony produkter jeg har. Så prøv dig frem. Det er bare HDMI-CEC med et fint navn....
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |