|
Ny firmware Pana tx-p50vt50 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
bony
Super bruger Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alt for mange gange tidligere har jeg kastet mig ud i noget hvor jeg måske i stedet burde have ventet lidt, så nu har jeg lært lektien med altid lige at slå koldt vand i blodet inden jeg eksempelvis installerer en ny FW update mv. Jeg var også bare lidt påpasselig, da jeg netop også selv anvender en Harmony One og jeg gad ikke lige til at skulle opsætte den på ny. Efter opdateringen har jeg dog heller ikke oplevet nogen problemer med hverken standard fjernbetjeningen eller Harmony One. Jeg kan desværre ikke svare dig på om man kan rulle updates tilbage. Plejer det typisk ikke at være muligt..?
Redigeret af bony - 09-November-2013 kl. 10:34 |
|
—
|
|
chris-torb
Bruger Oprettet: 16-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hey.
Jeg ved at man kan downloade den nye firmware på Panasonics hjemmeside, og lægge den på en usb nøgle. Derefter sætter man usb nøglen i en af usb portene, og opdaterer derfra. Det er en måde at opdater på, for dem der ikke har direkte internetadgang fra tv'et. Spørgsmålet er jo så, om man kan tvinge opdateringen på tv'et igen, eller om den afviser, fordi versionen allerede er installeret. hvis, så kunne det formodentligt afhjælpe problematikken, hvis ellers det er et software problem. Det var da værd at forsøge :-) Mvh Chris-torb |
|
jimmyjamdk
Ny bruger Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virkede ikke da den nyeste version allerede er installeret.
I et dumt og desperat forsøg på at få det til at virke gendannede jeg tv'et til fabriksindstillinger. Det skulle jeg aldrig have gjort, for nu sidder det fast på startbilledet hvor man skal vælge sprog. Da ingen fjernbetjeninger virker kan jeg ikke komme videre .....! Anyway jeg har heldigvis købt det hos NB radio med udvidet garanti gennem Panasonic klubben, så går stærkt ud fra det bliver ordnet. I mellemtiden må jeg så leve med at bruge mit 32 tommer samsung tv i soveværelset :-(
|
|
chris-torb
Bruger Oprettet: 16-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var sku da en trist omgang. Håber at du får den hurtigt retur fra rep. Øv |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |