recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny firmware Pana tx-p50vt50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny firmware Pana tx-p50vt50

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af jimmyjamdk jimmyjamdk skrev:

Det er muligt det slet ikke er opdateringen. Bare spøjst det sker nu. Er det muligt at rulle tilbage til en tidligere version?

Alt for mange gange tidligere har jeg kastet mig ud i noget hvor jeg måske i stedet burde have ventet lidt, så nu har jeg lært lektien med altid lige at slå koldt vand i blodet inden jeg eksempelvis installerer en ny FW update mv. Wink

Jeg var også bare lidt påpasselig, da jeg netop også selv anvender en Harmony One og jeg gad ikke lige til at skulle opsætte den på ny. Smile Efter opdateringen har jeg dog heller ikke oplevet nogen problemer med hverken standard fjernbetjeningen eller Harmony One.

Jeg kan desværre ikke svare dig på om man kan rulle updates tilbage. Plejer det typisk ikke at være muligt..?

Redigeret af bony - 09-November-2013 kl. 10:34
Til top
chris-torb Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chris-torb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 11:31
Hey.

Jeg ved at man kan downloade den nye firmware på Panasonics hjemmeside, og lægge den på en usb nøgle.

Derefter sætter man usb nøglen i en af usb portene, og opdaterer derfra.

Det er en måde at opdater på, for dem der ikke har direkte internetadgang fra tv'et.

Spørgsmålet er jo så, om man kan tvinge opdateringen på tv'et igen, eller om den afviser, fordi versionen allerede er installeret.

hvis, så kunne det formodentligt afhjælpe problematikken, hvis ellers det er et software problem.

Det var da værd at forsøge :-)

Mvh
Chris-torb
Til top
jimmyjamdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-November-2009
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmyjamdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2013 kl. 10:42
Det virkede ikke da den nyeste version allerede er installeret.
I et dumt og desperat forsøg på at få det til at virke gendannede jeg tv'et til fabriksindstillinger.
Det skulle jeg aldrig have gjort, for nu sidder det fast på startbilledet hvor man skal vælge sprog. 
Da ingen fjernbetjeninger virker kan jeg ikke komme videre .....!

Anyway jeg har heldigvis købt det hos NB radio med udvidet garanti gennem Panasonic klubben, så går stærkt ud fra det bliver ordnet.

I mellemtiden må jeg så leve med at bruge mit 32 tommer samsung tv i soveværelset :-(
Til top
chris-torb Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chris-torb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2013 kl. 12:23

Det var sku da en trist omgang.

Håber at du får den hurtigt retur fra rep.

Øv

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu