|
Fejl på 55VT60 med yousee CAM modul |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
KennyIver
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det hjalp desværre ikk at have fat i yousee igår, er der ikke andre som har prøvet det?
|
||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sorry - forkert svar !
Redigeret af Roland - 14-November-2013 kl. 01:03 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad mener du med det ikke hjalp? |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En lille rettelse, betegnelsen er rettelig CA Modul.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg modtog det nye kort i forgårs og har endnu ikke set skyggen af det omtalte vindue. Så det kunne tyde på at det alligevel var det oprindelig kort der var fejl på alligevel.
P.t ser jeg problemet som løst. Jeg har ellers intet hørt fra yousee endnu som ellers havde lovet at ringe i løbet af ugen. |
||
KennyIver
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg fik samme billed som trådstarter igen igår aftes.
|
||
Setup:
||
KennyIver
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg må høre dem om de vil sende et nyt kort. Det lyder jo som en løsning
|
||
Setup:
||
KennyIver
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg får et nyt kort sendt med posten. Jeg håber det løser det.
|
||
Setup:
||
Dorf
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder godt. Kom med en tilbagemelding når du har fået det. Problemet er løst for mit vedkommende. |
||
KennyIver
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så fik jeg det nye kort og det ser ud til at have løst problemet, mærkeligt! :)
til info til dem som har yousee og kører direkte til tvet. Hvis i sætter Sverige som land (ikke menusprog) så forstætter den nuværende kanal i ser, i det lille vindue ovenover kanalerne inde i tvguiden og den fortsætter også med lyden. virkelig deluxe!
|
||
Setup:
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |