|
TX-P50VT60Y HDMI pass through? |
Besvar |
Forfatter | |
Thomasl
Bruger Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-November-2013 kl. 11:57 |
Hej alle,
har fået mig et panasonic TX-P50VT60Y. Jeg kan ikke få HDMI pass through til at virke med følgende setup, hverken med Dolby Digital eller DTS: Yousee boks --> HDMI --> TV --> Optical --> Receiver Hvis signalet er fra TV'ets tuner, eller egen indbyggede media player, kan Dolby Digital og DTS godt sendes via selvsamme Optiske kabel til receiver. Er det en indbygget begrænsning i TV'et eller mig der fjumrer? Min problem stilling er at min receiver (NAD T 744) kun har to optiske indgange, og da såvel min yousee boks, min WDTV boks og TV'et kun har optisk kabel (og ikke coax), er der et device jeg må undvære 5.1 lyd på :-( Sidespørgsmål. Hvis TV'ets problemstilling ikke kan løses, kan nogen så anbefale en god billig optisk "splitter" ? Gerne passiv, jeg har en million strømforsyninger i forvejen (ok, så 12 da). |
|
mvh.
Thomas |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
TVet kan når det er et signal fra en extern enhed som f.eks din You See modtager IKKE udsende andet end et 2.0 signal, så vil du have Multikanal fra den, så skal den tilsluttes direkte til Reciver.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Thomasl
Bruger Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
takker - lidt underlig begrænsning, for mener mit 6 år gamle philips kunne, i hvert fald dolby digital, så 6 år senere, og ringere funktionalitet... hmmmm ved ikke hvad jeg skal synes om det. sådan går det jo tit. men må jo ty til en tovejs optisk splitter. anbefalinger/advarsler modtages gerne.
|
|
mvh.
Thomas |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.av-connection.dk/?PGr=116&ML=429
http://www.av-connection.dk/?PGr=3529&ML=429 Redigeret af Radiomanden - 10-November-2013 kl. 13:18 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |