recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonic 2 med danske stemmer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonic 2 med danske stemmer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonic 2 med danske stemmer
    Sendt: 01-December-2024 kl. 09:52
Hej,

Er I faldet over "Sonic 2" med danske stemmer på bluray? Eneste sted jeg kan finde med danske stemmer er hvis du køber/lejer den på Blockbuster.dk eller Viaplay. Jeg foretrækker at få en rigtig kopi, men kan ikke finde bluray med danske stemmer nogle steder.

Min datter vil meget gerne se den :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 timer 32 minutter siden kl. 20:29
Skrev til SF Studios. Paramount valgte tilsyneladende i sin tid, da masteren på DVD og Blu-ray skulle laves, ikke at medtage dansk, eller nordisk tale.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4587
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 48 minutter siden kl. 06:13
Jeg bemærker, at det sker oftere, så det i stedet er den europæiske Blu-ray og UHD Blu-ray udgivelse, der sendes i cirkulation i Norden Unhappy

PS: Der er bedre – og billigere – løsninger end Blockbuster og Viaplay til at leje/købe film online, hvis du vælger den mulighed.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 20 minutter siden kl. 10:41
Personligt, så ville jeg afspille den på PC, optage det danske lydspor, købe den engelske BluRay, rippe den, og så muxe det danske lydspor ind i filen.

Indrømmet, det kræver noget teknisk snilde, men kan sagtens lade sig gøre (hvis masteren, der bruges begge steder, kommer fra samme cut af filmen, så der ikke f.eks. er scener, der er kortere/længere i den ene udgave).

Jeg har gjort det samme med BluRays jeg har uden danske tekster - så optager jeg dem fra Viasat film-kanal, ripper DVB-subs, konverterer til BluRay Subs, og så muxer dem ind i et rip af BluRay filmen.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4587
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 45 minutter siden kl. 11:16
Apps som Infuse (Apple TV) kan automatisk downloade og tilføje undertekster fra diverse open source databaser til rippede film, man har liggende på en harddisk på sit netværk. Man kan vist også manuelt tilføje underteksterne i mappen.

Plex kan sikkert også, men det har jeg ikke rodet med.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu