|
Sonic 2 med danske stemmer |
Besvar |
Forfatter | |
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4450 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-December-2024 kl. 09:52 |
Hej,
Er I faldet over "Sonic 2" med danske stemmer på bluray? Eneste sted jeg kan finde med danske stemmer er hvis du køber/lejer den på Blockbuster.dk eller Viaplay. Jeg foretrækker at få en rigtig kopi, men kan ikke finde bluray med danske stemmer nogle steder. Min datter vil meget gerne se den :)
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4450 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skrev til SF Studios. Paramount valgte tilsyneladende i sin tid, da masteren på DVD og Blu-ray skulle laves, ikke at medtage dansk, eller nordisk tale.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4586 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bemærker, at det sker oftere, så det i stedet er den europæiske Blu-ray og UHD Blu-ray udgivelse, der sendes i cirkulation i Norden
PS: Der er bedre – og billigere – løsninger end Blockbuster og Viaplay til at leje/købe film online, hvis du vælger den mulighed.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4802 |
Funktioner
Tak(0)
|
Personligt, så ville jeg afspille den på PC, optage det danske lydspor, købe den engelske BluRay, rippe den, og så muxe det danske lydspor ind i filen.
Indrømmet, det kræver noget teknisk snilde, men kan sagtens lade sig gøre (hvis masteren, der bruges begge steder, kommer fra samme cut af filmen, så der ikke f.eks. er scener, der er kortere/længere i den ene udgave). Jeg har gjort det samme med BluRays jeg har uden danske tekster - så optager jeg dem fra Viasat film-kanal, ripper DVB-subs, konverterer til BluRay Subs, og så muxer dem ind i et rip af BluRay filmen. |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |