|
Butikker med film i København |
Besvar |
Forfatter | |
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-April-2018 kl. 19:51 |
Jeg skal en tur til hovedstaden på mandag. Hvor kan jeg finde BD/UHD film derover?
|
|
Tingkaer
Bruger Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Elgiganten
|
|
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er vel ikke rigtigt andet end Elgiganten tilbage? Og de har MEGET begrænset udvalg... primært ældre bragende ligegyldige titler :
|
|
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
Funktioner
Tak(0)
|
Takker.. Så er der ikke meget at komme efter....
|
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2001 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du ikke er for fin til second-hand kan du prøve accord butikkerne: Accord ...Men der er nok mest 1080p titler at finde. De fleste fysiske butikker er flyttet på nettet, som f.eks. både stereostudio (nu gucca.dk) og videonetto (nu dvdcity.dk) og alle de andre - I dag købes fysiske medier online da det er blevet et niche-produkt for kvalitetsbevidste feinsmeckere - desværre Det største fysiske udvalg der var tilbage for 1-2 år siden var det i Fonas flagskibsbutik på gågaden. I dag er det blevet en Elgiganten og udvalget er skrumpet helt ekstremt i forhold til tidligere, men der hvor du kan finde nogle få UHD titler trods alt - men nettet er din nye ven! Redigeret af TBC1 - 15-April-2018 kl. 00:12 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en del forskellige Accord-butikker og i hvert fald én af dem har et mega godt udvalg. For halvandet år siden var jeg der kort tid efter en kunde lige havde afleveret en ordentlig bunke Hong Kong og Sydkoreanske udgivelser
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6662 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med Laserdisken? Har de heller ikke noget videre i butikken mere?
Det er flere år siden, jeg har været inde i butikken. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Tranholm
Bruger Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Laserdiskens butik i København er lukket.
|
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bilka og ElGiganten er de "store" steder.
|
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |