|
Er der en rengøringsekspert til stede? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 288 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rengøringsfirmaer har i tidens løb brugt mange forkerte kemikalier - kemikalierne gjorde det man forventede, men skadede ofte både kummer og fliser, men det viste sig jo først senere..... Ren saltsyre er ikke for sjov og en halvfarligt og dårlig løsning. Saltsyre æder både tøj, øjne og fingre, hvis ikke man er meget forsigtig |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor er det en dårlig løsning?
Der er vel ingen, der har sagt, man skal hælde det ud over én selv?
Jeg skriver jo netop, det skal bruges med omtanke, og så længe det kun er noget man gør en enkelt gang, vil jeg mene, det er yderst begrænset, hvor meget skade det kan forårsage. Der er jo heller ikke tale om en kumme af nyere dato, så hvis det går helt galt - hvilket det ikke burde - så er skaden vel yderst begrænset... |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Guld medlem
Bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 244 |
Funktioner
Tak(0)
|
Troede ikke mit lokum kunne ophidse så mange om hvem der har den bedste rengøringsopskrift. Jeg gør ikke længere nogen nye forsøg på at komme den blå farve til livs, men endnu engang tak for alle tips.
|
|
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |