|
Hvad sker der? Ingen DR kanaler!!! |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10443 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-December-2024 kl. 19:05 |
Jeg har netop opsagt mit Norlys kabeltv abonnement med virkning fra 1. januar 2025. Jeg vil fremover se gratis antennetv og har derfor lavet en kanalsøgning på DVB-T2 nettet fra Nibe senderen. Mit TV finder 24 kanaler som alle er kodede, men ingen DR kanaler, og det er dem jeg er interesseret i. Antennen har en god forstærkning og signalet derfor godt, men hvorfor ingen DR kanaler. Har Nibe senderen problemer p.t.?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2221 |
Funktioner
Tak(0)
|
slettet
Redigeret af mnielsen - 06-December-2024 kl. 19:48 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er fint DR signal fra Nibe hos mig lige nu.
DR's kanaler ligger på 618MHz mux'en, hvis du kan sætte til selektiv tuning. |
|
Mvh. JørgenT
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10443 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak, det hjalp. Fandt kanalerne. Bitfejl: 0 Signalstyrke: 98 Signalkvalitet: 100 Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |