|
Receiver skifter selv source |
Besvar |
Forfatter | |
pelean
Ny bruger Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-December-2024 kl. 19:42 |
Jeg overvejer om min gamle "NAD T 743 A/V Receiver" fra 2005 kan repareres og om det kan betale sig. Den har ikke HDMI indgang, så har hidtil være koblet til en TV-fladskærm via optisk kabel. Det har virket upåklageligt og jeg har kunnet styre volumen fra TV. Receiveren er så pludselig begyndt selv at skifte "source" som ellers var indstillet fast på receiveren og selvom der ikke er andre apparater tilkoblet. Det sker vilkårligt efter et par minutters tid og retter man sker det igen. Er dette noget som kan fixes? Derudover kan lyden forsvinde fra den ene kanal og man skal motionere volumen for at få begge kanaler med, men er nok en typisk fejl ved ældre forstærkere.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(1)
|
Alt kan laves, men det kan nok ikke betale sig.
Den er jo 19 år gammel, måske kan dele ikke være nemme at finde.
Reparation pris hurtigt kan nærme sig en ny og bedre med HDMI . |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5284 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg går ud fra der er en fjernbetjening i spil også.
Prøv at fjerne batterier for at udelukke den som synderen.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |