|
Hvordan sættes en bluetooth remote i parringstilst |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10443 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-December-2024 kl. 18:11 |
Jeg vil gerne have tilføjet en ekstra fjernbetjening til min Thomson streaming enhed. Den ekstra fjernbetjening er fra en Chromecast med Google TV. Hvordan sætter jeg denne fjernbetjening i parringtilstand. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fra Google:
"In most cases, the remote pairs automatically. However, if the TV screen shows "Start pairing," press and hold the "Back" and "Home" buttons on the remote until the light on the remote starts to pulse. Note: For more help, go to Troubleshoot the Chromecast Voice Remote."
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10443 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Jørgen. Nu kan jeg styre min streaming enhed fra to rum uden at skulle flytte den originale remote frem og tilbage.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |