recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fra DV-kamera til bærbar med firewire
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFra DV-kamera til bærbar med firewire

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
matthesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Emne: Fra DV-kamera til bærbar med firewire
    Sendt: 23-Marts-2007 kl. 10:30
Hey

Jeg er lidt i tvivl om hvilket kabel jeg skal bruge når jeg skal forbinde mit Sony HC17E med min bærbar. I min bærbar er der et IEEE 1394 indgang og det er også det lille firewire stik jeg bruger fra min videoopkamera..

Men hvilket firewire stik skal jeg have fat på, han/hun og hvad med pin 4 eller 6 osv.. Og er der nogen som kender et godt sted at købe det..?

Håber at høre nyt fra jer..
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 11:30
Jeg mener at du skal have fat i et 4-6 stik. Det et det der skal bruges til en alm. PC'er. Så hvis stikket i din bærbare er større end det på dit Sony er det et 4-6. Ellers er det et 4-4
Til top
matthesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2006
Sted: Denmark
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Jeg mener at du skal have fat i et 4-6 stik. Det et det der skal bruges til en alm. PC'er. Så hvis stikket i din bærbare er større end det på dit Sony er det et 4-6. Ellers er det et 4-4

Hmm så er det nok et 4-4 jeg skal have fat på.. for stikket er sammen størrelse.. jeg har nemlig kun en 4-6 ledning til min gamle stationær..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu