|
Google maps dårlig i EU |
Besvar |
Forfatter | |
Aless
Junior bruger Oprettet: 04-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-December-2024 kl. 22:05 |
Jeg har senest oplevet både i Berlin og i Milano, at min Google Maps virkelig ikke er god til at give mig en præcis lokation, hvis jeg laver en gå-rute. Ofte viste den forkerte retninger og havde ikke præcise angivelser af, hvor jeg befandt mig. Jeg har aldrig problemer med dette i Danmark, og jeg har både i Berlin og i Milano befundet mig i bymiljøer, så dårlig forbindelse kan ikke forklare det. Jeg har en Samsung Galaxy S24+, som virker upåklageligt. Nogle der har et bud på hvorfor Maps fungerer dårligere?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tænker du har haft dårlig GPS modtagelse.
Jeg bruger Google maps mange steder rundt i EU og har meget sjældent problemer . Giver helt fine og korrekte positioner samt følger mig fint. Og bruger også et garmin ur for at tracke dele af mine ture og den log rammer også meget præcist |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |