recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google maps dårlig i EU
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google maps dårlig i EU

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aless Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aless Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google maps dårlig i EU
    Sendt: 05-December-2024 kl. 22:05
Jeg har senest oplevet både i Berlin og i Milano, at min Google Maps virkelig ikke er god til at give mig en præcis lokation, hvis jeg laver en gå-rute. Ofte viste den forkerte retninger og havde ikke præcise angivelser af, hvor jeg befandt mig. Jeg har aldrig problemer med dette i Danmark, og jeg har både i Berlin og i Milano befundet mig i bymiljøer, så dårlig forbindelse kan ikke forklare det. Jeg har en Samsung Galaxy S24+, som virker upåklageligt. Nogle der har et bud på hvorfor Maps fungerer dårligere?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7099
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2024 kl. 06:46
Tænker du har haft dårlig GPS modtagelse.

Jeg bruger Google maps mange steder rundt i EU og har meget sjældent problemer .

Giver helt fine og korrekte positioner samt følger mig fint.

Og bruger også et garmin ur for at tracke dele af mine ture  og den log rammer også meget præcist

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu