|
Prob. Philips Hue 2 broer i Apple Home |
Besvar |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-December-2024 kl. 18:57 |
Jeg har fået lagt 2 broer sammen i Philips Hue, men kan ikke få dem begge lagt ind i Apple Home. Bro nummer 2 var ikke kommet med automatisk, selv om alle værelser og pærer var der i forvejen.De forsvandt bare. Jeg kan sagtens tilføje bro 2, men skal så ind og skifte i Home appen. Er der andre som har været ude for det, og kender en løsning?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
|
?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8592 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fungerer begge bridges i samme hjem i Hue-appen?
Edit: Her er en artikel, der i september skriver, at multi-bridge support kommer senere i år. https://hueblog.com/2024/09/05/philips-hue-provides-exciting-information-on-multi-bridge-support/ Redigeret af lunddal - 09-December-2024 kl. 11:53 |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Multibridge virker måske fint. Men det er efter at jeg har lavet det, at tingene ikke virker i Apple Home. Det er ellers den jeg bruger mest efterhånden. Jeg vil tro at det er hos Philips der ligger en fejl.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |