|
S: Pioneer LX508D |
Besvar |
Forfatter | |
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1960 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 3 timer 56 minutter siden kl. 17:31 |
Jeg fik for ca. 2 år siden endelig udskiftet mit plasma med et oled efter at være blevet træt af at vente på at det skulle brænde sammen. Det skete simpelthen aldrig 😄
Jeg havde ellers planer om at skulle bruge det i kælderen på sigt, men det kommer ikke til at passe ind, så nu vil jeg skille mig af med det. Det har stået tørt og sikkert, og "næsten" fri for byggestøv. Jeg ville nok lige blæse det igennem inden jeg forsøgte at tænde det. Er det noget der har interesse hos nogen? Og har den en værdi udover måske en ramme Pepsi max? Fod medfølger, ingen højttaler. Jeg har fjernbetjeningen et eller andet sted, men aner simpelthen ikke hvor. Den kan evt eftersendes, eller hentes når jeg finder den i flytterodet. Befinder sig på Amager i nærheden af Bella center
Redigeret af MaXer - 3 timer 56 minutter siden kl. 17:31 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |