|
Universal fjernbetjener |
Besvar |
Forfatter | |
@rnem
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2009 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-September-2014 kl. 09:45 |
Hej
Jeg har et 4 år gl. Phillips MCD708 hvor fjernbetjeneren ikke virker mere. Hvis jeg skal købe en universal fjernbetjener, uden at bruge en formue, hvilken skal jeg så købe og hvilke dur ? Mvh Arne
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb en billig Logitech, de virker glimrende
|
|
@rnem
Funktioner
Tak(0)
|
Ok har du et link. Der er findes forskellige
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Deres Smart Control kan jeg anbefale. Jeg er noget mindre vild med deres "Touch" versioner.
Link til test: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1378151965 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
@rnem
Funktioner
Tak(0)
|
Til de priser kan jeg ligeså godt købe en orginal :-(
Hvad med de billige til omkring en hund :-) Virker de
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
ved ikke hvad en original koster til dit tv. men hvis du ikke forventer vilde funktioner, kan den billigste harmony gøre det fint.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10443 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, hold dig langt væk fra dem. Jeg kan varmt anbefale denne: http://www.hifipriser.dk/Search/General.aspx?q=logitech+harmony+300&sp=all&gclid=CKz70d6ax8ACFWTncgodYpUA6g Så får du også samtidig en fjernbetjening der kan styre dit evt. øvrige udstyr. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |