|
eSIM på Apple Watch (Telmore) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||
lasse iversen
Ny bruger Oprettet: 13-Oktober-2016 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
fik du nogen sinde dit esim til at virke hos Telmore? Jeg har samme problem nu.
|
||
lasse iversen
|
||
keldp
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||
Pade2204
Guld medlem Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De fik mit til at virke. Jeg skulle sende screenshots ind af alle IMEI numre og alt mulig andet på iPhone og Watch. Det blev håndteret af opsigelsesafdelingen, da jeg havde det ene ben ude af døren grundet dette. Men jeg fik da tilknyttet mit ur til sidst.
|
||
keldp
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg prøvede igen og nu virker det
|
||
||
lasse iversen
Ny bruger Oprettet: 13-Oktober-2016 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
tak for svar.
Jeg kom også til opsigelsesafdelingen i dag. Det viste sig at problemet var at det esim jeg havde prøvet at bestille og som ikke var gået igennem lå og spærrede for at jeg kunne prøve/installere igen. Da det blev slettet og jeg prøvede igen efter 24 timer virkede det første gang. Underligt at de ikke er i stand til at kommunikere en så simpel ting videre til deres kundeservice, så det kan komme med på deres "manual" over hvordan man installerer esim på Apple watch🤔
|
||
lasse iversen
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |