|
køb af bærbar |
Besvar |
Forfatter | |
o0Pedersen0o
Junior bruger Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Emne: køb af bærbar Sendt: 21-Februar-2008 kl. 11:04 |
Hej
Overvejer at købe en bærbar. krav: Den skal kun bruges til kontorarbejde Har set på denne: den har okay med ram, men det eneste jeg ikke ved noget om er, processeren Håber på hjælp |
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 21-Februar-2008 kl. 11:43 |
regn med at når den har nok ram, så vil en Core2Duo også supplere, er det Vista så er du igen oppe i lidt min krav.. Så passer batteri,skærm, og ekstra udstyr dig godt.. Så er det jo bare hvor hurtigt de hele skal gå.. og servicen..
Link virker ikke btw,.. |
|
Kennethxyz
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
Sendt: 21-Februar-2008 kl. 12:31 |
Hvis den kun skal bruges til kontor arbejde, kan jeg kun anbefale en IBM, Jeg har selv en IBM X61 det er en FANTASTISK computer, selvom en med lidt mindre specs måske vil passe bedre til det prisleje du er ude i nu. Det kan godt være at man kan få mange der er billigere med samme specs på papiret. men IBM har masser af software osv der gør det til en top stabil computer, jeg havde en IBM X24 før og skiftede den så ud med en Zepto Znote 6515WD og det har jeg fortrudt så mange gange. Så derfor blev det ibm igen, og det bliver aldrig andre mærker igen. Så tænk på at specs er ikke alt.
Kenneth |
|
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5 Mac Mini |
|
Kennethxyz
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
Sendt: 21-Februar-2008 kl. 12:34 |
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1319& osCsid=3d425b8a714e5683a414dd95d3ad9ae3 Der er f. eks. denne kan godt være at den er lidt dyrere men du få SÅ meget mere computer for pengene. |
|
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5 Mac Mini |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |