|
ICS for Motorola Razr |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
ttoft
Ny bruger Oprettet: 09-Marts-2011 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fordi Motorola har valgt at dele udgivelsen af ics ud så det er udvalgte områder der får den først
|
|
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal nok passe, men jeg anser stadig de hjemmesider du henviser til som "gør det selv", og det gør mig ikke tryg.
|
|
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så kom den endelig. Jeg søgte på systemopdateringer i indstillinger, og har nu installeret den, alt kører fint, dog er animeret baggrund med "løvfald" væk. |
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også lige fået installeret opdateringen, nu har jeg så til gengæld mistet flash på telefonen :-(
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lykkedes mig at få installeret flash igen, måtte ind på webversionen af Google play.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |