Kasper_J skrev:
SilverLine skrev:
Oplever du at den hakker lidt ? Bla. når man swiper igennem de
forskellige home screens. Har jeg læst at der er flere der
oplever. |
Det gør min ihvertfald, ikke hysterisk meget men nok til at jeg synes det er irriterende så den er pakket ned igen og bliver returneret.
Synd for det er faktisk en OK maskine, men jeg fandt hakkeriet uacceptabelt og jeg gider ikke bruge tid på at få det til at køre ordentligt.
|
desværre udviklerne hos samsung som har problemet, da andre tablets med ens launcher kører meget bedre.. jeg har prøvet gtab 10.1 firmware på min acer og det kører ikke særlig hurtigt. der er xoom firmware 1000% gange bedre selvom samsung har givet stock launcher et hak op, så er det hakkeri altså ikke særlig lækkert.. men her en bekræftelse at oplevelsen af deres launcher er på alle 3.x android, de har også snakket om det på asus, så du kan kun vælge at skifte firmware ud, tablet'n fra samsung er rimlig ok som hardware, software er desværre ikke super.
kommer med fra en ipad, som jeg lige skimmede i elgiganten, så er launcheren virkelig ringe på gtab10.1 men ikke at jeg dømmer software mere end det kan skiftes ud.
jeg holder på min acer, den har portene og kort mulighederne, og kan næsten en masse mere lige nu.
der er en helt anden fejl, som alle android 3.x lider af, og det er hvis man vender den 180grader, så hakker skærmen endnu mere, det problem skulle lige hos Nvidia som forsøger at rette det.
så sidder man allerede omvendt med sin galaxytab10.1 så er det klart et stort hakkeri man ser.
Redigeret af pendec - 27-August-2011 kl. 14:21