|
Nexus 6, 9 og Player er kommet |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
men altså hvorfor har den ikke net kabel indgang, kommer ikke til at eje den her så øv altså
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Treated - Som jeg skrev tidligere, så kommer der jo væltende ind med en masse andre Android TV snart, så mon ikke der kommer en eller ti, som faktisk har et ethernet-stik.
Modsat telefoner og tablets, så vil Android Wear, Auto og TV blive styret af moder Google på softwaren. Producenterne må kun pille med hardwaren. |
|
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er routere med AC hastighed efterhånden ikke hurtige nok til streaming?
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror det. Jeg streamer af og til med PLEX til min Z2 Tablet uden transcoding. Oplever ingen hakken ved det. Så det er nok okay efterhånden. Men det er stadig ikke noget, jeg vil sætte min lid i som daily driver. Slet ikke, når vi snart begynder at snakke om UHD.
|
|
Helmuth
Super bruger Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK klugscheisser
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Hehe.. Ingen grund til, at blive fornærmet. Du tog bare fejl ;)
|
|
Helmuth
Funktioner
Tak(0)
|
Øh, hvad er det lige jeg tar fejl af, fætter højben? Z3'erens overclocked er jo (lidt) hurtigere, end din gamle z2'er.
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg sagde først, at hardwaren er ens, du sagde nej. Tjek gerne mit link igen. Det er 100% ens. SoC er bare clocked til 2.5GHz i Z3'eren, men det er stadig samme chip. Og så begyndte du at snakke om at udvide RAM, hvilket du ikke kan på nogle mobiler eller tablets jeg har kendskab til ;)
Så DET tager du fejl af, fætter Helmuth :) |
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
En god G rputer er skam nok allerede til netflix, youtube osv.
|
|
.....
|
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nagash.
Er du tilfreds med din Z2 tablet? Min far har nemlig den første tablet i Z-serien (den hedder vist bare Tablet Z), den synes jeg faktisk er ganske fin. Af ulemper er der bl.a. lang opladningstid, skærm er ultrafølsom overfor fedtfingre og så er den ikke helt så rar at holde ved pga. De skarpe kanter. Men jeg synes den lange opladningstid trækker rigtigt meget ned. Det skulle dog være rettet på Z2. Lige nu er valget nok mellem Z3 Tablet Compact og Nexus 9. Gider ikke Samsungs bloatware. |
|
Helmuth
Funktioner
Tak(0)
|
Øh.... Og du mener slet ikke at clockfrekvensen har nogen betydning for tablettens performance??
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Helmuth - Sikkert, hvis der var tale om mere end 0.2GHz. Ikke desto mindre, så er hardwaren stadig 100 ens. Desuden, så kræver er det ikke særlige færdigheder, at overclocke CPU'en i Z2. Kører selv med 2.5GHz på min.
Ukke - Tror ikke problemet ligger i tabletten selv. Tror det er opladeren det er galt med. Den medfølgende er på 1.5A. Men selv hvis jeg bruger den på min telefon, lader den langsommere end hvis jeg bruger telefonens egen 1.0A. Jeg købte bare en 2.1A oplader på eBay til ca 40kr med forsendelse og nu lader Z2 Tablet hurtigt. Så evt. anbefal din far det samme.
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |