|
Android 5.0 Lollipop nu til Nexus 7 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
Både min Nexus 4 og 7 er opdateret og har været det et stykke tid nu - begge enheder er blevet mere træge, fryser til tider og telefonen er blevet så ustabil at den meget oftere må genstartes fordi den går (helt) ned. Design er fint, men ville ønske jeg ikke havde opdateret.
|
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes nu at min 4'er blev hurtigere og har ikke set "forfrysninger".
Jeg fik så en 5'er i julegave og den synes så ikke at den har behov for Lollipop, hvilket jeg ikke fatter. Den opdatere sig til 4.4.4 og påstår nu at den er opdateret!!! |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |