|
Tablet/mobil gps |
Besvar |
Forfatter | |
TommyF
Guld medlem Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-April-2014 kl. 16:24 |
Hej..
Kører nu med en LG 570 som GPS i bilen, det kniber lidt med de små bogstaver, så jeg ville gerne have en 7" til det job... Nu har jeg i forvejen en Toshiba AT100 som lige her og nu kører en GPS batteri 'test' på bordet, den har nu imponerende nok hold live i ca 5,5 time med Sygic navigator kørende, ikke ringe... Men den er jo lige stor at have stående i fronten af bil vinduet, derfor min tanke på en 7" mobil/tablet. Min tanke var at bytte min AT100 med en brugt 7",,, men den SKAL kunne køre5 timer med et GPS program uden ladning,, findes det i dag,,, mener min Tablet kan jo, men har også et stort batteri selvfølgelig... |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har da strøm i bilen..
|
|
TommyF
Guld medlem Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, men ikke de 19v der skal lade min tablet, det er lige i overkanten, har lige set at der kommer en Medion stort set lige i den rigtige størrelse, kan være jeg går efter den...
|
|
Bruger udmeldt 17
Super bruger Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
Funktioner
Tak(0)
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den har ikke 3/4G, så hvor vil du få Data fra til Navigationen.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
TommyF
Funktioner
Tak(0)
|
Nåeeejjj ja, cigaret stikket, det havde jeg ikke lige tænkt på, kun USB stikket i bilen... Takker.
Jamen man hente da bare det kort man vil bruge til maskinen, det har jeg gjort på min mobil. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |