|
ICS til Samsung Galaxy Tab 10.1 WiFi *løst* |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
allando
Super bruger Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
Funktioner
Tak(0)
|
...øv...efter at have fået 4.0.4 på Samsung Galaxy tablet 10.1 virker flash-baserede spil/netsider ikke længere...andre der har problemet?...
Redigeret af allando - 17-Oktober-2012 kl. 10:11 |
|
andersp2
Bruger Oprettet: 29-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
I forbindelse med jeg selv opdateret til ICS på min Galaxy tab 10.1 var det nødvendigt at reinstallere flash. Det var den engelske ICS der bliv brugt ifølge tråden her. Efter reinstallering af flash virkede det igen. Hvis den findes ved søgning af google play appen har jeg fundet et link. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.adobe.flashplayer&hl=da |
|
NegoZiatoR
Ny bruger Oprettet: 01-November-2012 Sted: Himmelev Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil det sige at der på nuværende tidspunkt ikke er tale om 4.1 Jellybean til Tab 10.1 ? :(
|
|
Lars Schou
IT-Guiden.dk |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |