|
android versioner |
Besvar |
Forfatter | |
pianomartin
Super bruger Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 387 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Januar-2013 kl. 21:56 |
Hej
Min kone overvejer at købe en Sony Xperia Ray, som ifølge specs har Android version 2,3 Er der noget problematisk i dette - i forhold til at nyeste version af Android er ca. 4,0 Jeg spørger fordi jeg intet ved om Android. Hun er ikke typen der går op i nyeste teknologi og specs, hun vil bare gerne have en lille telefon, og kan godt lide Sony. Tak for inputs.
|
|
khj4200
Bruger Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den kan opdateres til android version 4.0.4
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil fraråde at købe Xperia Ray
Modellen er mere end 1 år gammel og lider af et seriøst problem som plagede mange af de tidligere Android modeller - nemlig at de var konfigureret med for lidt intern bruger hukommelse til Apps - dette gælder også for denne model som kun har 300mb og slet ikke noget lagerhukommelse (udover sd kort). Det er alt for lidt hvis man gerne vil installere blot en smule apps og tvinger en ud i alle mulige bøvlede løsninger med at forsøge at flytte apps til SD kort. Det lyder måske ikke som et problem, men tro mig det er det i praksis. Kig istedet på moderne modeller som stort set alle har lært den lektie og nu har min 1gb intern bruger hukommelse (eller mere) til Apps Nu fortæller du ikke så meget om krav og forventninger udover "lille" og "Sony" så der er ikke meget at gå efter hvis man skal give andre anbefalinger så du må gerne komme med mere hvis du kan, eks. hvor lille er lille, hvor meget må den koste, og er alt andet end Sony udelukket osv Men til at starte med kan jeg give en anbefaling på en anden Sony mobil som på trods af at den er en ny model med bedre specs ligger i samme prisleje Experia J ST26i som har 4gb intern hukommelse, heriblandt 1gb til apps. En nyere kraftigere CPU, en smule større skærm på 4", men det er stadig ikke en stor mobil efter dagens standard (dog lidt større end Experia Ray) http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/ST26IBLACK/sony-xperia-j-st26i-smartphone-sort PS: seneste version af Android hedder 4.2 Jelly Bean, det mindste man bør acceptere idag er den lidt tidligere version 4.0 Ice Cream Sandwich - køb af en model idag som kun har 2.3 Gingerbread bør være helt udelukket. Redigeret af spawn - 08-Januar-2013 kl. 23:28 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
pianomartin
Super bruger Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 387 |
Funktioner
Tak(0)
|
altså den model hun har nu er en Sony Ericson W890i - og hun er glad for størrelsen, og skifter den kun ud fordi den er ved at være meget slidt. (så ja, hun køber ikke ny telefon hvert halve år....) Men det ser ud til at ret svært at købe en tlf der er SÅ lille.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |