recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DENVER TABLET 7´´ TAC-70031
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DENVER TABLET 7´´ TAC-70031

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DENVER TABLET 7´´ TAC-70031
    Sendt: 17-Januar-2013 kl. 13:30
Jeg overvejer at købe denne DENVER tablet til børnene så jeg kan have min egen i fred.

http://www.harald-nyborg.dk/p1167/denver-tablet-7-tac-70031

Har nogen erfaringer med den, - den koster 599,- så jeg ved godt jeg ikke skal forvente det helt vilde. det gør ikke så meget den ikke er super hurtig, bare den ikke "fryser" og går ned hele tiden.

De skal bruge den til at spille på og se film mv - både fra netflix og fra rippede DVDer

Morten
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 13:49
Hej
Mine unger har den model, og den kører fint synes jeg. 

Den er ikke så hurtig som min egen iPad, det havde jeg heller ikke forventet. Der hvor det især kan være sløvere er hvis man surfer, og specielt hvis man scroller ned af en hjemmeside som f.eks. Ekstrabladet. Der kan være lidt laggen/hakken i billederne.. 

Spil tager lidt længere tid om at indlæse, men kører fint nok.. 

Der er nogle enkelte spil vi ikke har kunnet få til at køre på den, men det er samme problem man er ude for på nogle android telefoner. Spil og apps er ikke lavet til at kunne køre på alt, men virker til oftest at være testet på nogle forskellige modeller af telefoner osv. men udviklerne har jo nok ikke mulighed for at teste på alt. 

Men mine unger er ihvertfald rigtig glade for dem. Vi har smidt et Microsd kort i som de har musik osv. på.. Det kører også fint. 

Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 15:27
Har en Denver 9" tror jeg den er, købt i Wupti
Min datter er glad for den. Eneste aber dabei til hendes formål er batteritiden som slet ikke kan måle sig med de (2) ipads vi også har
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu