recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Galaxy S4 Mini og Hotmail
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Galaxy S4 Mini og Hotmail

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Galaxy S4 Mini og Hotmail
    Sendt: 13-August-2013 kl. 20:02
Jeg har købt mig min første smartphone, en Samsung Galaxy S4 Mini.
Jeg fik den i går og satte to mail adresser op, en gmail og en Hotmail. I går virkede den fint, den synkroniserede fint gmail og hentede de mails, jeg allerede havde.
I dag virker Hotmail ikke rigtig. Telefonen bliver ved med at "tænke", den bliver ved med at stå og hente meddelelser i Hotmail indbakken, den skriver "Indlæser meddelelser". Jeg bruger mail app'en. Er den ved at synkronisere, og det tager lang tid, fordi jeg har mange mails. Jeg kan godt sende mail fra Hotmail kontoen med telefonen, så den må jo være logget ind.
Den har stået og tænkt et par timer nu.
Jeg har haft den slukket og tændt igen, men den fortsatte bare.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 20:07
Hvis jeg går ind i joblisten og afslutter mail app'en, tror jeg den fortsætter, med hvad det er den laver, der er stadig datatrafik. Den er på WiFi.
Det skal siges, at telefonen er ikke låst, den kan bruges. Hvad det end er den laver bruger bare en masse batteri.

Redigeret af Ham_Der - 13-August-2013 kl. 20:30
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 20:57
Har du i indstillinger sat tlf op med tilføj konto, og valgt Hotmail?
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 21:32
Nu kan jeg da ikke huske, om jeg gjorde det i "Indstillinger" eller i Mail app'en. Men jeg prøvede igen, så skrev den "Konto er allerede i brug".
Indtil i aften virkede det, og i aften kan jeg også sende fra Hotmail med telefonen. Den havde ikke hentet gamle mails, men nye kom godt nok.
Nu har jeg altså slukket telefonen, fortsætter den i nat bruger den hele batteriet, så ser jeg hvad der sker i morgen.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 21:33
Eller hvordan sletter man en konto, så jeg kan prøve igen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 21:34
Nu er jeg ikke Android haj, men kan du ikke bede den om kun at sync'e mail tilbage den sidste måned?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 21:38
Det kan jeg ikke huske, det må jeg lige prøve, når jeg tænder igen.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 08:58
Jo, den har af en eller anden grund problemer med at synkronisere min Hotmail. Da jeg tændte den igen, fortsatte den.
Jeg prøvede så at deaktivere synkronisering for Hotmail, og så stoppede datatrafikken. Der er et lille ikon, der lyser, når der er datatrafik, og lampen på min router blinker.
Spørgsmålet er så, hvorfor den ikke kan synkronisere.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 10:26
Nu har jeg først fjernet Hotmail kontoen fra telefonen. Dernæst slettet en masse gamle mails i min indbakke med computeren, jeg havde alt for mange. Så har jeg oprettet Hotmail på telefonen igen, så ser jeg, hvad der sker. Jeg oprettede i "Indstillinger". Den hentede i hvert fald de seneste mails.
Jeg tror (håber) selv, at problemet var, at jeg havde alt for mange gamle mails.
Jeg kunne ikke finde noget om, hvor lang tid tilbage den skal synk'e, jeg kan finde, hvor tit den skal gøre det. Standardindstillingen hedder "Push", men jeg ved ikke, hvad det betyder (jo skub, men hvad betyder det i den her sammenhæng).
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu