|
In Ear headphones til samsung galaxy s4 mini |
Besvar |
Forfatter | |
golffreak90
Ny bruger Oprettet: 24-September-2012 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-November-2013 kl. 18:35 |
Hej.
Jeg har lige fået mig en samsung galaxy s4 mini, men er meget skuffet over kvaliteten på de headphones som medfølger til den. Så spørgsmålet lyder, er der nogle der ved hvilke andre In Ear headphones som fungere til sådan en galaxy S4 mini? Jeg har altid godt kunne tænke mig Beats by dr. dre, men de fungere desværre ikke til mobilen (Her tænker jeg på tag telefon og læg på.) Lyd kvaliteten skal helst ligne noget ala beats. Håber der er nogle der kan hjælpe. |
|
Jessemand
Super bruger Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan klart anbefale a-Jays One+ (299,- i Elgiganten) eller en af Jays andre modeller.
|
|
golffreak90
Ny bruger Oprettet: 24-September-2012 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak :)
Kan man slet ikke få beats til at virke på en samsung mobil ?
|
|
Jessemand
Super bruger Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kender ikke beats, men er forbavset over kvaliteten på mine One+ og især til den pris.
De har den flade ledning og har en knap til fjernbetjening hvor du så henter en app til din telefon. Her bestemmer du så lidt over knappen og hvilke funktioner og hastighed skal trykke med.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |