recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til og roote htc one. århus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til og roote htc one. århus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til og roote htc one. århus
    Sendt: 01-December-2013 kl. 16:51
Jeg har en Htc One jeg godt kunne tænke mig og få lavet til en Gpe og så vil jeg lige høre om der skulle være en i Århus som har styr på det og evt ville hælpe med det.

Redigeret af jan203 - 01-December-2013 kl. 19:53
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 18:25
Er ikke i Århus så kan ikke hjælpe, men læs evt http://gizmodo.com/how-to-root-your-nexus-htc-one-or-samsung-galaxy-s4-990847878
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 19:52
Har læst mange af de sider på nettet. Min erfaring er at hvis jeg går igang så er der et eller andet jeg ikke lige har styr på og derfor ville det være dejligt med lidt hjælp.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 20:02
Det er også helt ok.

Min erfaring er, at det der driller typisk er, at man springer et led over i en guide, eller ikke har styr på driverne. Men håber der dukker en hjælpende hånd op
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu