|
Aktive højttalere |
Besvar |
Forfatter | |
Eric33
Ny bruger Oprettet: 7 timer 3 minutter siden Sted: Tilst Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 6 timer 55 minutter siden kl. 15:00 |
Hej
Jeg har købt nogle gulv højtalereDali zensor 5 for at bruge dem sammen med min av receiver pioneer vsx 528. jeg har andre Dali højttalere som bag og central højttalere. Jeg har købt dem brugt og har ikke været obs på at de var aktive. Af den årsag kun en af dem virker sammen med de andre surround højttalere. Kan man løse den problem? eller skal de sælges igen for at købe passive højttalere? Mvh
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sælg dem….
Klaus
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan kun Google specs for passiv udgave: EDIT: Nå det gør de så med udvidet type betegnelse
Redigeret af JørgenT - 5 timer 19 minutter siden kl. 16:36 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4720 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du havde en større forstærker med linie udgange til fronterne. Altså med phono hunstik på bagpladen. Så kunne du uden videre anvende dine aktive højttalere sammen med dine andre højttalere.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Eric33
Ny bruger Oprettet: 7 timer 3 minutter siden Sted: Tilst Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan man bruge en Riaa forstærker så ? mellem aktive højttalere og min receiver ?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
RIAA er til pladespiller….
Klaus
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var ikke noget der kunne købes som færdigt grej, så det var gør-det-selv. Hvis din forstærker ikke med differentielle højttalerudgange kan det måske som nødløsning laves som modstands spændingsdelere, men ikke noget jeg umiddelbart vil anbefale, og ikke har opskrift til. |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |